טוב אז מי מאתנו לא רוצה להגיע לעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל לקבל פניות רבות מגולשים שמחפשים את השירות שאנחנו מעניקים.

על מנת להגיע לעמוד הראשון יש צורך לבצע עבודה יסודית ומקצועית, לבצע תחקיר מעמיק ברשת על פי הנישה של האתר שלנו וליצור אסטרטגיה מתאימה לקידום.

כיום יש לא מעט חברות בניית אתרים אך לא כולן עוסקות בתחום קידום האתרים ולכן ישנם אנשים שמנסים לקדם את האתר שלהם בכוחות עצמם.

אז לאלה שמנסים לבצע זאת לבד, יש לא מעט דברים מקצועיים שצריך לבצע אך מנגד, חשוב ביותר להימנע מטעויות שיכולות לגרום לאתר שלכם להתרחק מהעמודים הראשונים בגוגל.

ריכזנו עבורכם 5 טעויות עיקריות בקידום אתר בגוגל:

כותרות עמוד לא מתאימות

לכל עמוד באתר שלך חייבת להיות כותרת, אותה כותרת חייבת להתאים לנושא העמוד ולתאר במספר מילים מהו הנושא העיקרי של העמוד.

לצורך העניין, במידה וחיפשתם חברת קידום אתרים בגוגל תקבלו מספר תוצאות בעמודים של מנוע החיפוש וסביר להניח שכל אתר שתקליקו עליו יהיה של חברת קידום.

כותרת אתר שמדברת על נושא מסוים ובעצם תוכן העמוד ידבר על נושא אחר לא יתקדם בגוגל ולא יגיע בכלל לעמודים הראשונים – הקפידו על כך !

תיאור עמוד לא מתאים

בדומה לכותרת האתר, קיימת אפשרות לעדכן תקציר עמוד, התקציר יסביר בכמה משפטים מהו תוכן העמוד אליו תגיעו לאחר ההקלקה.

במידה ותיאור העמוד לא יהיה מותאם לתוכן בפועל, האתר שלכם לא יגיע לעמודים ראשונים במנועי חיפוש ורק יתרחק משם, מנועי חיפוש אוהבים להציג לגולשים תוצאות ממוקדות לפי חיפוש !

עודף מילות מפתח בטקסט

התוכן בעמוד האתר הוא החשוב יותר ויש לכתוב אותו בצורה נכונה ומקצועית, תוכן העמוד חייב להיות מותאם לכותרת האתר ותיאור האתר בסעיפים הקודמים.

בתוכן העמוד יש לרשום בצורה טבעית לחלוטין מילות מפתח או יותר נכון הביטוי שאותו אתם מקדמים.

במידה ואתם מקדמים חברה לבניית אתרים בוורדפרס, כל התוכן ידבר על הנושא ועל פי מספר המילים שבתוכן יש לשתול את הביטוי בחוכמה והגיון טבעי.

קישורים מאתרים לא קשורים

חלק מאסטרטגיית קידום אתר הוא קבלת קישורים מאתרים חיצוניים המקשרים אל האתר שלך, הקישורים צריכים להיות הגיוניים ולהגיע מאתרים באותו נושא.

הקפידו שהקישורים לאתר שלכם יגיעו מאתרים באותה נישה, לצורך העניין במידה ואתם מקדמים אתר של חברת הובלות, נסו לקבל קישורים מאתרים קשורים ולא מאתר של אינסטלאטור.

תכנים כפולים ולא מעניינים

אחת מתוך 5 טעויות עיקריות בקידום אתר בגוגל היא תכנים כפולים או תכנים שלא ממש מעניינים את הגולשים והם נוטשים את האתר שלכם לאחר מספר שניות.

אחד מהפרמטרים שגוגל מודדת הוא זמן שהייה באתר, במידה וגולש נכנס לאתר שלכם ובילה בו 5 דקות, ניתן להבין מזה שהתוכן עניין את אותו גולש ומשך אותו לקרוא את כל העמוד.

במידה והגולש יצא מהאתר שלכם לאחר מספר שניות, ניתן להבין שתוכן האתר לא עניין אותו ובגלל זה הוא יצא ממנו כזה מהר – הקפידו על התוכן, זה הפרמטר הכי חשוב !

סגירת תפריט