בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית להגדלת העסק!

בעל עסק, במידה ואין לך אתר אינטרנט צור אתנו קשר כמה שיותר מהר ושמע פרטים לגבי בניית אתר תדמית, חבל על כל רגע, אתה מפספס לקוחות חדשים לעסק!

היום רוב הלקוחות לעסקים ובעלי המקצוע השונים מגיעים אליהם דרך האינטרנט בין אם זה במחשב בבית או במכשירי הסמארטפון שהיום לכל אחד יש בכיס.

עצור רגע ותחשוב, בכל רגע נתון נמצאים מסביבך אנשים שאם תשים לב תראה שרובם מתעסקים בטלפון הנייד שלהם.

גם עכשיו, אם אתה נמצא ברחוב הסתכל סביבך ותשים לב כמה אנשים צמודים לטלפון הנייד שלהם, חלקם מחפשים שירותים באינטרנט.

עם אתר אינטרנט לעסק תתחיל לצבור עשרות לקוחות חדשים מידי חודש וחשוב שתדע שאלה לקוחות שלא יגיעו אלייך בשום דרך אחרת!

מעוניין לבנות אתר לבד? לחץ כאן!

מה זה בעצם אתר תדמית?

כמו שהזכרנו קודם, כיום רוב האנשים שמחפשים שירותים שונים עושים את זה בגלישה באינטרנט ולרוב במנוע החיפוש של גוגל.

משמעות בניית אתר תדמית לעסק היא לקחת את כל השירותים שלך, פרטי יצירת הקשר שלך, תמונות ומידע שלך ולהכניס את הכל לאתר אינטרנט ברשת.

לאתר אינטרנט תדמיתי קיימים בדרך כלל מספר עמודים חשובים כמו: עמוד הבית, עמוד אודות, כמה עמודים עם שירותי העסק וכמובן עמוד עם פרטי יצירת קשר.

את האתר תוכלו להציג ככרטיס ביקור שלכם ללקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים או שתוכלו לקדם אותו בגוגל ולצבור לקוחות חדשים בכל יום.

באתר התדמית שלכם תוכלו תמיד לעדכן פרטים נוספים, עמודים נוספים, מחירים ומבצעים, תמונות ובעצם כל דבר שרלוונטי ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

אתר אינטרנט תדמיתי כשמו הוא, זה אתר שמציג אתכם ואת התדמית שלכם ולכן רצוי שהוא יוקם ויבנה על ידי אנשי מקצוע מיומנים על מנת להפיק את המיטב משיטת הפרסום הכי חזקה שקיימת היום.

כמה עולה לבנות אתר תדמית לעסק?

אחד מהדברים החשובים הוא כמובן המחיר ולכן חשוב לנו שתבין כמה שיותר, בניית אתר תדמית אצלנו הכולל עשרה עמודים חשובים יעלה לך… את זה נחליט יחד בשיחה!

העמודים החשובים שיהיו באתר שלך הם עמוד בית, עמוד אודות עם מידע עלייך, עמוד עם כל פרטי יצירת הקשר שתרצה להציג ועוד שני עמודים עם שירותים עיקריים שאותם תרצה לקדם.

שים לב זה לא נגמר כאן, ברגע שתקבל מאתנו את האתר אנו נדריך אותך אונליין בכל הקשור לאתר התדמית שלך באינטרנט.

בהדרכה ניתן ללמוד איך לנהל את האתר שלך בקלות בעזרת מערכת ניהול תוכל בעברית מלאה, אנו נלמד אותך איך להוסיף עמודים, תמונות וקבצים ללא שום מגבלה.

התשלום בעבור בניית אתר התדמית שלך הוא חד פעמי ולאחר שתקבל מאתנו את האתר תוכל לנהל אותו בעצמך ללא שום עלות נוספת!

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים שרוצים להתחיל ולצבור לקוחות חדשים בכל חודש – יש לא מעט לקוחות שמחפשים את העסק שלך בגוגל – לא חבל? מוזמנים להשאיר לי פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם!