עלות הפרסום בגוגל

עלות הפרסום בגוגל מתחלקת לשניים

פעמים רבות בעלי מקצוע ועסקים שונים מעוניינים לפרסם את העסק שלהם בגוגל ותמיד עולה המחשבה או השאלה המרכזית שהיא – מה עלות הפרסום בגוגל?

עלות הפרסום מתחלקת לשתי קבוצות עיקריות:

  1. פרסום ממומן.
  2. פרסום אורגני.

לכל עסק קיימת שיטה שמותאמת לו יותר, חברת פרסום בגוגל תדע על פי בית העסק איזו שיטת פרסום טובה ביותר עבורו ואיך אותו עסק יוכל להפיק את המיטב מהפרסום.

למי מתאימה שיטת הפרסום הממומן בגוגל?

שיטת הפרסום הממומן בגוגל היא שיטת הפרסום על פי הקלקות, שיטה זו מתאימה יותר לבעלי עסקים שזקוקים לפרסום מיידי על מנת לפרסם מבצעים או מכירה של מוצרים מסוימים שאמורים להתפרסם לקהל יעד באופן מיידי וממוקד.

עלות פרסום בגוגל בשיטה הממומנת נקבעת על ידי בחירת תקציב יומי מראש בנוסף לדמי ניהול חשבון של אותה חברת הפרסום אלא אם בעל אתר החליט לפרסם בכוחות עצמו.

מומלץ מאד להשתמש בשירותי חברת בניית אתרים לעסקים מקצועית לפרסום מכיוון שפתיחה וניהול חשבון דורשים ידע מקצועי ובצורה חובבנית עלולים לשלם יותר מבלי להפיק את המיטב מהפרסום.

למי מתאימה שיטת הפרסום האורגני בגוגל?

הפרסום האורגני בגוגל מוגדר כפרסום ארוך טווח והוא מתאים יותר לעסקים שמעוניינים להגיע לעמודים ראשונים בגוגל ולהישאר שם על מנת לצבור לקוחות חדשים לשירות קבוע שהם מעניקים.

פרסום אורגני אורך זמן רב לעומת הממומן ובשיטה האורגנית יש צורך להיאזר בסבלנות לעיתים גם מספר חודשים עד שאותו אתר של בית העסק יגיע לעמודים ראשונים.

עלות פרסום בגוגל בשיטה זו נקבע על פי מספר הביטויים אותו בעל עסק ירצה לקדם באינטרנט, בנוסף לתחרות שקיימת באותו תחום עיסוק וכמות מתחרים.

התשלום בדרך כלל הוא חודשי וקבוע ויכול לנוע מ- 800₪ תשלום התחלתי ועד לסכום של אלפי שקלים תלוי באתר העסק והתחרות הקיימת באותם ביטויים שאותם מקדמים.

אז איך בוחרים את השיטה הטובה ביותר?

לפני שאתם מחליטים על אחת מדרכי הפרסום, רצוי להתייעץ עם חברות פרסום מקצועיות, כאלו שיוכלו להבין את צרכי העסק ולהתאים לו את השיטה הטובה ביותר.

ניתן להשאיר לנו פרטים בעמוד יצירת הקשר, נשמח לחזור אליכם בהקדם לייעוץ חינם או הצעת מחיר מסודרת לפרסום העסק שלכם בגוגל.

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים שרוצים להתחיל ולצבור לקוחות חדשים בכל חודש – יש לא מעט לקוחות שמחפשים את העסק שלך בגוגל – לא חבל? מוזמנים להשאיר לי פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם!