מערכת ניהול תוכן

מהי מערכת ניהול תוכן?

המושג מערכת ניהול קשור לתחום בניית אתרים בוורדפרס, בעבר במידה והיינו רוצים לבנות אתר אינטרנט היינו פונים לחברת בנייה שאחד מאנשי המקצוע של אותה חברה הוא מתכנת.

תפקידו של מתכנת או בונה האתרים הוא להקים את האתר ממש מתחילתו בשלב השלד הראשוני, יצירת מבנה אתר, יצירת תפריטים, יצירת דפים וכל מה שקשור בבניית האתר בפועל.

כל שינוי שהיינו רוצים לבצע היה חייב לעבור דרך אותה חברה והיינו צריכים להמתין לפי התור והעומס של אותה חברה לביצוע העבודה או השינויים.

אותם שינויים באתר יכולים להיות: הוספת דפים, הוספת מלל, הוספת תמונות, שינוי במבנה האתר, בעיצוב האתר, רקעים וכד'.

מערכת ניהול תוכן פותרת אותנו מכל זה, בעזרת מערכת ניהול נוכל להקים אתר אינטרנט בקלות ובמהירות גם לאנשים חסרי ידע בתחום האינטרנט.

מערכת ניהול תאפשר לנו לשלוט בכל מרכיבי האתר, נוכל להוסיף דפים באופן חופשי וללא מגבלות, נוכל לשלוט ברקעים השוני שבאתר, נוכל להחליף תמונות או להעלות קבצים בקלות ובמהירות.

איזו מערכת ניהול טובה יותר?

ישנן מספר מערכות לניהול תוכן שהבולטת ביניהן היא מערכת וורדפרס, את מערכת וורדפרס ניתן ללמוד בקלות ובמהירות ולאחר מכן השמיים הם הגבול עם מה שניתן לעשות במערכת זאת.

דרך אגב, גם אתר זה נבנה במערכת זו, וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם לדעת רבים העוסקים בתחום בניית האתרים, בהמשך אוציא מאמר המדבר על מערכת זו.

יתרונות וחסרונות של מערכת ניהול אישית

אז כמו שהזכרתי, היתרון הבולט בשימוש מערכת ניהול תוכן היא שאין צורך להיות תלוי באף חברה ובאף גורם על מנת לבצע את הבנייה או השינויים באתר.

בכל רגע נתון נוכל לשנות, להוסיף או למחוק כל דבר שנרצה באתר, כמובן שיתרון בולט זה מתורגם בסופו של דבר לכסף, הכל מתבצע באופן עצמאי ומבלי לשלם לאף אחד.

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מה החסרונות של המערכת, אז ככה, אני לא מצאתי עדיין חסרונות ורבים יסכימו איתי על כך.

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים שרוצים להתחיל ולצבור לקוחות חדשים בכל חודש – יש לא מעט לקוחות שמחפשים את העסק שלך בגוגל – לא חבל? מוזמנים להשאיר לי פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם!