כולם יודעים שהיום אחת השיטות ליצור תנועה וקידום לאתר אינטרנט היא כתיבת מאמר לצורכי קידום במנועי חיפוש שבראשם כמובן גוגל.

כולם גם יודעים שהיום מנוע החיפוש של גוגל פועל בצורה מתוחכמת מאד ומאמר שהיה ניתן לכתוב בקלות פעם היום כבר לא תופס.

אם נחזור לתקופה של לפני 4 או 5 שנים, היינו יכולים לפתוח קובץ וורד, לכתוב מאמר בלי לחשוב יותר מידי, לשתול בו 15 פעמים את ביטוי החיפוש וזהו, כתבנו מאמר.

היום הכל שונה, היום מאמר קידומי חייב להיות כתוב בצורה מסוימת על מנת שהוא באמת יתרום ליצירת תנועה וקידום האתר.

איך כותבים מאמר לצורך קידום אתר?

אז כמו שקודם הזכרנו, פעם בכתיבת מאמר לצורכי קידום היינו כותבים מאמר כלשהו עם 250 מילים, היינו שותלים מילת מפתח בכל משפט והכל היה עובד טוב.

היום גוגל מתוחכם מאד ובעזרת אלגוריתמים מסוימים הוא יידע אם המאמר איכותי, מעניין או עוד סתם מאמר מלא שטויות.

בואו נתחיל מזה שמאמר איכותי היום צריך להיות בעל 300 מילים לפחות, כמובן שכמה שיותר מילים תמיד יהיה יותר טוב אבל בואו נתחיל ממאמר של 300 מילים.

בתוך ה- 300 מילים צריך להיות נושא שעליו בעצם מדבר המאמר ורצוי מאד לחלק את המאמר לפסקאות עם הסברים.

למשל אם נכתוב מאמר על חשמלאי מוסמך אז לאחר הסבר קצר על החשמלאי המוסמך יהיו פסקאות כמו: עבודתו של החשמלאי, תחומי התמחות, סוגי רישיון חשמל ועוד…

את מילות המפתח יש לפזר בצורה שקולה וחכמה למשל: ניתן לכתוב את מילת המפתח בכותרות הפסקאות ולפזר אותה כמה פעמים בודדות בתוך הפסקאות.

מאמר לצורכי קידום או לא – חייב להיות מעניין ובעל ערך מוסף

ברגע שאתם כותבים מאמר לקידום אתר אתם צריכים לחשוב שיש גולש מאחורי המסך שקורא את המאמר שלכם.

במידה ותציפו אותו במילות מפתח או שהמאמר לא יהיה בעל ערך מוסך לאותו גולש הוא פשוט יצא ממנו לאחר כמה שניות ופה מתחילה הבעיה.

כיום אחד מהבדיקות שמבצע גוגל הוא זמן שהייה באתר או בדף כלשהו באתר ובמידה וגולש ייצא לאחר כמה שניות מהאתר גוגל יפרשו את האתר כלא איכותי.

בואו נחשוב על זה רגע מהצד שלנו, במידה ואנחנו מחפשים נושא מסוים בגוגל ומצאנו אתר שמדבר על הנושא ניכנס אליו, במידה והתוכן לא מעניין נצא ממנו מהר.

אם יצאנו מהר מהאתר אז משמעות הדבר היא שלא קיבלנו את מה שחיפשנו או שקיבלנו אבל בצורה לא מספיק מעניינת וכך בדיוק זה עובד.

תשכחו מקידום – תכתבו חופשי

התחלתם לכתוב מאמר, תשכחו לרגע מכל חוקי הכתיבה, נסו לכתוב מאמר מעניין ולהתעלם ממילות מפתח שאותם אתם רוצים לקדם.

לאחר שסיימתם לכתוב את המאמר תעברו עליו ואז תראו איפה ניתן לשלב את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם – זה יהיה לכם הרבה יותר קל.

אנשים רבים חושבים יותר מידי על קידום אתר בזמן כתיבת מאמר וזה מוציא אותם מהנושא וגורם להם לחשוב רק על הקידום וזו טעות.

ברגע שתתחילו לכתוב חופשי ולהתעלם מהעניין שזה מאמר לצורכי קידום אתר או בלוג ברשת תאמינו לי שזה יזרום לכם הרבה יותר בקלות.

סגירת תפריט