כיום גם אם יהיה ברשותכם את האתר הכי מפואר והכי מקצועי זה לא מספיק על מנת להגיע לקהל לקוחות נוסף ברשת, כיום חלק בלתי נפרד מאתר אינטרנט הוא קידום האתר באינטרנט.

קיימים ברשת לא מעט מנועי חיפוש, הבולט מכולם כמובן הוא גוגל, אין אחד בעולם שלא מכיר את גוגל ולא משתמש בו כמה פעמים במהלך היום.

מטרתו של כל אדם שברשותו אתר היא להגיע לעמוד הראשון בגוגל, אתר שנמצא בעמוד הראשון מקבל לא מעט פניות וטלפונים והמשמעות היא – הכנסה נוספת קבועה לעסק !

אז איך מגיעים לעמוד הראשון בגוגל ?

טוב חשוב שתדעו קודם כל שלהגיע לעמוד הראשון בגוגל זו משימה לא פשוטה ואורכת מספר חודשים ולעיתים אפילו יותר זה תלוי בביטוי אותו אתם רוצים לקדם.

בנוסף חשוב לדעת שקידום אתר בגוגל רצוי שיתבצע על ידי אדם או חברת קידום אתרים מקצועית, כאלה שיודעים מה הם עושים, כאלה שיבנו עבורכם אסטרטגיית קידום נכונה ומקצועית.

ישנם בעלי מקצוע ועסקים שמעוניינים לחסוך כסף ומנסים לקדם את האתר בכוחות עצמם, לגוגל קיימים לא מעט פרמטרים שאם מקדם אתרים לא יעמוד בהם הוא עלול לגרום נזק בלתי הפיך לתהליך קידום האתר אז לפני שאתם מתחילים לקדם את האתר שלכם, כדאי שתדעו…

חמישה חוקים לתחילת תהליך קידום מקצועי:

כותרת הדפים באתר – במידה והחלטתם לקדם את האתר בעצמכם, קרוב לוודאי שאתם עורכים את האתר במערכת ניהול תוכן אישית, בכל עמוד במערכת ניהול התוכן אמורה להיות קיימת אופציה לכתיבת כותרת עמוד.

רצוי שכותרת העמוד תכיל בין 55 ל- 60 תווים שבתוך הכותרת תהיה רשומה מילת המפתח אותה אתם רוצים לקדם, שלבו את מילת המפתח בצורה טבעית והגיונית לקריאה.

תקציר עמודים באתר – כמו בכותרת האתר, גם בתקציר העמודים רצוי לעניין את הגולשים ולגרום להם להיכנס לאתר שלכם, נסו לכתוב תקציר עמוד מושך שגם בו יהיה קיים הביטוי אותו אתם רוצים לקדם ושוב, שלבו אותו בחוכמה ובטבעיות.

מילות מפתח בתוכן העמוד – גוגל אמור לדעת במה עוסק אותו דף שאתם מקדמים, בנוסף לביטוי הכתוב בכותרת ולביטוי הכתוב בתקציר העמוד, יש לשלב את אותו ביטוי גם בתוכן העמוד.

בנושא זה קיימת מחלוקת בים מקדמי אתרים, יש מקדמים שיגידו שצריך לשלב את הביטוי ביחס של 4 אחוזים לתוכן ויש מקדמים שיגידו אף יותר.

בתור התחלה רצוי לכתוב תוכן ולשלב בו את הביטוי אותו אתם מקדמים מספר בצורה מועטה ולא מוגזמת, אם כתבתם עמוד המכיל 300 מילים, שלבו את הביטוי פעמיים או שלוש בתור התחלה.

חזרה של הביטוי בצורה מוגזמת תגרום לגוגל להסיק שהאתר שלכם מנסה להשיג קידום בכוח ובצורה לא הגיונית וההשלכות יהיו הפוכות ממה שאתם רוצים.

קישורים מאתרים חיצוניים – בעבר חלק נכבד מתהליך קידום אתר היה להשיג קישורים ממקורות חיצוניים כגון בלוגים, אתרי מאמרים, אתרי סימניות ובעצם להשיג קישורים מכל מקום שאפשר. היום גוגל מחמירה מאד עם כל הקשור לקישורים חיצוניים, קישורים רבים מאתרי מאמרים או בלוגים עלולים להחשב כקישורים שאינם טבעיים ועל כך אתרים רבים נענשים ומתרחקים מאד מהעמוד הראשון בגוגל.

חשוב לציין כי קישורים מאתרים חזקים ויותר מכך מאתרים הקשורים לנושא האתר שלכם עדיין נחשבים כקישורים טובים ואיכותיים אך לא בצורה מוגזמת, הכל בטבעיות.

תוכן שיווקי מקצועי – הנושא האחרון ואולי הכי חשוב שקיים הוא התוכן, התוכן הוא הקובע בסופו של דבר, חשוב מאד לכתוב תוכן לגולש ולא למנועי חיפוש.

התוכן חייב להיות ענייני וקשור לנושא העמוד, אותו ביטוי שאתם מקדמים, הוא חייב להיות איכותי בצורה כזאת שתגרום לגולשים לקרוא את כל תוכן העמוד כי זה בסופו של דבר אחד הדברים הקובעים ביותר בתהליך קידום האתר.

סגירת תפריט